måndag 12 september 2011

lilla sohpia



Åh, lilla gullunge!
Tjohopp, everybody. Känner mig lite bättre än i helgen. Vet inte riktigt vad som hände, huvudvärk i fredags, konstig och hängig kropp i lördags och hängig igen med magont igår. Hmm, not good. Och inatt när jag vaknade och hade typ hjärtkramp var jag helt övertygad om att jag skulle dö där i min säng. Till min lättnad vaknade jag upp som vanligt när klockan ringde imorse halv åtta och känner mig piggare nu.

Bilder från imorse innan jag, värdmami& Sophia drog ut. Värdmami skulle till tandläkaren så jag&lillan drog runt i affärer och fikade lite. He-he-he-he-he, det börjar bli lite jobbigt att vara ute med Sophia... Inte för att hon var jobbig idag men alla andra ger mig sådana blickar och kollar snett på mig. "Du har förtört ditt liv med en sån liten bebis", "Usch, tonårsmammor" hör jag hur dem tänker ;) Men jag har rätt kul med det och Sohpia charmade alla inne på Starbucks genom att vinka och ha sig

Just nu sover hon så då är det paus. Me like. Ska kanske köra till grannstaden idag och är pretty nervous för det. Bilen som de kör är typ gigantisk (precis som alla andra bilar i det här landet) och jag kom nyss på- tänk om jag måste fickparkera med en sån jävel!! AAAAAAAH!
Okejokej, easy easy. Andas lugnt, du klarar get find..... HELP

2 kommentarer:

  1. Allt låter så himla bra! Är så avundsjuk på dig! Skönt att allt verkar ha fallit på plats så bra. Du ska veta att jag följer det varje dag. Puss på dig och skönt om dig där borta.

    SvaraRadera
  2. Åh, nettis! Vad glad jag blir för din söta kommentar och ja allting börjar ordna upp sig nu =) och vad roligt med lite läsare utanför familjen, hihihi. Saknar Kämpingehallen och laget lite ibland så pussa lite på allt&alla från mig!!! <3

    SvaraRadera