lördag 24 september 2011

nu är det slut på veckan. det är dags för fredagsmyyyyyyys


Här sitter jag och fular mig riktigt ordentligt. Barnen är i säng, föräldrarna är ute på middag och jag sitte här själv, mätt i magen efter en utmärkt god pizza. Blev lite sugen på en kall öl till min pizza men det får vänta till en annan dag I guess. Tog sedan och njöt av en rrrRRRrrRRrrtiktigt fin cupcake från Magnolia som jag köpte i City förr veckan. Fasen vad god den var!

Just just nu i skrivande stund kollar jag på nya avsnitt "Gordon Ramsay's Kitchen Nightmares" och fyfän vad jag diggar't. Ikväll visas en restaurang i New Jersey som har hrm, lite problem med möss. Ägaren tror att maten är fantastisk och inredningen är fruktansvärd- reciepe for disaster. Love it. Sen ska jag nog sätta igång en av alla mina bibblio- filmer. Och funderar på om jag ska ta några brownies och glass....... Jag HAR faktiskt väntat hela veckan på den här efterrätten men nu efter pizza&cupcake vet jag inte. ÅH att ni alla ligger och sover, vill ha kloka råd nu! Hörs under reklampausen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar