torsdag 15 september 2011

Picture time

Som sagt, jag hade bara min mobil men jag tog några bilder iallafall =)

Var tvungen att sätta mig vid Times Sqaure och bara njuta av stunden. Satt i minst en halvtimme och bara tänkte "Fyfan, vad awesome"

eh, fräck


Jo för gissa vad jag hittade! Moahahaa, bara strosade omkring och så vips, Magnolia Bakery!

De är rätt kända för sina cupcakes för de som inte vet. Jag var bara tvungen att köpa några... Jag köpte 4 stycken. Bästa $12 jag spenderat i hela mitt liv!!

Såklart, en taxibil. Det började pissregna, mitt paraply var sönder och jag fick inte tag i en taxi. Men tyckte det var ett rätt coolt problem så det var lugnt ;)




Och kolla vad jag fann! Sista bilden jag tog på mitt rum innan jag hoppade in i bilen till Kastrup! Åh mitt vackra, kind of unfinished svart&vita rum!

1 kommentar: