måndag 12 september 2011

"thanks for taking all the shit for being a Coldplay- fan"

Rubriken är från herr Martin, ur Coldplay. Det är nog mitt apselut favoritband någonsin! Mest för att jag inte riktigt kommer på vilka andra band jag lyssnar på... Mest soloartister! Åh Gud, alla gånger jag gråtit till Coldplays låtar.

Nog om sånt. Nu har jag typ slutat för dagen. Värdmami tar hand om barnen nu, ger dem mat och slänger dem i säng. Ingen bilkörning idag heller men det var lika bra för jag blir skitnervis bara jag tänker på att köra bil. Inte för att jag inte kan köra men jag känner liksom inte vägarna. Och bara tanken av att jag skulle fickparkera med den feeeeeta bilen vi har fick mina händer att svettas till max! Så nej, det äventyret sparar vi till en annan dag.

Ska snart ner och gå lite på löpbandet. Har ju känt mig lite funny de senaste dagarna men vill ändå träna och försöka komma in i lite nyttiga vanor (har tex käkat tre frukter idag, TRE!!) men ska nog bara "chillgå" på bandet. Om nu en sådan variant finns


Huttar in en bild på barnens all time favoritprogram- The Backyardigans.
Från vänster. Tasha, Tyrone, Pablo, Uniqua och Austin


hörs L8R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar