måndag 26 september 2011

success

Middagen blev en succé. Det var busenkelt att göra och till min enorma glädje slukade både värdmami&värdpapi två portioner! HAPPY Johanna. Och har visat alla mina inköp för värdföräldrarna också. Det räckte inte bara med att jag visade plagget, jag skulle även berätta vad jag tänkte när jag såg den först, var den ett definitivt köp eller fick du ta en liten tänkestund? Passade den bra, hur kändes det att ha på sig plagget etc etc. så det blev en hel del pratande kring kläderna!

Jupp. Heeeeelnöjd.

Så om jag nu ska fota alla mina kläder. Tänkte att jag skulle ta på mig kläderna och fota men just nu sitter jag svettig och klibbig på rummet. Jag dör, det är varmt ute och AC sönder. F a b u l o u s
Bäst att kuta mot en kalldusch och sen varva ner med en film. Tänkte att jag skulle ta en bibblio- film som heter Precious som ska vara skitbra men efter att värdmami sagt att Love Actually finns där nere så är jag ärligt talat mer sugen på den sistnämnda..... Hur kan man inte älska den filmen?!

2 kommentarer:

  1. tyckte det var ett bra var, precious är skitbra MEN även SKIIIIIITHEMSK! man måste vara i rätt mood för att se den.

    förresten, ser fram emot alla outfitsbilder, hihihihi! och förresten, nu är den stooora frågan - VAD LAGADE DU FÖR MIDDAG RICKEL?!!!

    SvaraRadera
  2. Hur kan du säga att Love Actually är skithemsk?! Skithemskt bra är vad den är =) Åh herregud, mina kläder.... får offra någon lunch break och fota allting, hihihi. Vad gör man inte som engagerad bloggare?
    Jag lagade kyckling&curry gryta, yummy in my tummyyyy <3

    SvaraRadera