onsdag 14 september 2011

relaxxxx

Tillbaka från middag. Tänkte att jag skulle ha lite lasagne somvi köpte i affären häromdagen som ändå såg rätt smarrig på på boxen. "Härlig kontrast till kött och ris" tänkte jag och öppnade förpackningen. Oh gosh, det såg ut som ja, spya för att vara ärlig. Menmen tänkte jag, det finns ändå hopp. Kanske är den godare än vad den ser ut- sånt händer ju? Så jag väntar tålmodigt mina 2 minuter och tar sedan ut lasagnen. Och å min tallrik? Varm spya. Det här kan bara inte bli bra.
Jag tar en skål sallad också och slår mig ner i soffan, tar en tugga och.... Jag kan bara säga att jag ställde ifrån mig tallrike och tog istället en skål med flingor, ananas, snack bars och lite frukt (läs: lite kakor, of course). Så äckligt var det. Och jag brukar aldrig göra så!!
Matteo hade tydligen inte heller tyckt om den och jag&värdmami kände skämdes lite när vi nu insåg att Sophia inte heller hade ätit det. Att hon var så gnällig hela kvällen lev plötsligt väldigt klart- stackaren var säkert helt utsvulten!


Tummen ner: för äcklig lasange.
Tummen upp: man ska vara glad för det lilla också! Kanske inte syns på bilden men idag hade jag en skitbra hårdag! Verkligen kick ass :D Har inte haft det sen jag klippte mig men idag så! Yaaaaaay, mitt långa slitna hår is coming back :D


Aja, i tunnan åkte den lasangen och jag ska ikväll njuta av efterrätt. Ja att jag är "nyttig" och så nu men vaddå, klart man kan unna sig lite då och då :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar