fredag 30 september 2011

det här inlägget skulle jag vilja tillägna ebba rosell

Ebba, min käraste Ebba Rosell, min amerikanska vän på andra sidan kusten i CaLiFoRniA. Hon är så himla bra. Hon är den jag vänder mig till om jag har en fråga om någonting och vi jämför våra nya aupair- liv med varandras. Vi har rätt mycket gemensamt, Ebba & jag. Vi båda saknar gym (fast hennes nya lär vara rätt kick ass? Jag är ju fortfarande på löpband, har blivit för snål för gym och ser inte riktigt hur jag skulle hinna bort till ett gym...) Totally not the point. Den största saken som jag&Ebba har gemensamt? Vi båda saknar att dansa. 


KOLLA! Born to dance. Förlåt att jag snodde bilden



För KIVJFDK,MDUSfogimongudsgncmlaWGWDKMAJKDNN vad jag vill dansa! Dance dance dance dance held natten och bara gå helt wild and crazy! Det är lite svårt att göra det här bota in the States försår ni, med en åldersgräns på 21 osv....... Så därför har vi två planerat in det ultimata resan till Miami! Yeeeah, that¨s right vi ska till Miami för att shake some ass på kanske världens största house- festival? Jag drömmer om det varje fredag&lördag kväll när jag ser hur alla hemma drar ut och går loss. Så sitter jag här långt borta och zupeeeeer- avis!

vi har inte riktigt bokat biljetter. Vi vet inte riktigt hur man gör. Vi vet heller inte riktigt om vi FÅR dra dit med tanke på åldersgräns men vi räknar med att hitta några snyggingar som kan hjälpa oss in *hÖhöHÖHÖhHÖHÖhHÖh* Men ack vad vi planerat denna trip, vi skrev tillochmed om det i varandras studentmössor! Och jag saknar alla gånger jag dansat på Strandbaden, och nedräkningsfestena?!??!!?!?!?!? Good times, good times =)

Så fest i all ära, nu ska det regna massa festmusik på er! Party rock dudeeeees




Boogie down!




Daaaaaaaaansa dansa






Ebba, vi ska dansa satan tillsammans i Miami! Förhoppningsvis dansar vi någonstans innan dess med tanke på att detta händer i mars... Wow, rave- fezt. Bloder bubblar och jag kan inte sitta still, jag ska nog dansa i mitt rum NU. Jag är ju proffesionell hiphop-dansare........ ju
PS. Allt danssnack, jag saknar Zumba. Och Zumba- Matilda, I miss you DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar