onsdag 21 september 2011

i like it in the city when two worlds collide

Muppar mig lite medan jag fortfarande kan innan eftermiddagen drar igång. Sophia nannar just nu (vaknar
säkert vilken sekund som helst, brukar verkligen alltid vakna när jag bloggar. It's like she knows...) och när hon vaknar ska vi iväg till det här naturreservatet. Skulle egentligen iväg vid ett men den andra nannyn blev lite sen men hon kommer om cirkus en halvtimme? I think? Blir en låååång idag också. Matteo har både fotboll&simning, jag ska stanna hemma med Sophia för mat&bad sen är jag klar vid lite efter sex. Imorgon lär bli ännu bättre- värdmami har jobbsamtal sju på morgonen och har parent/teacher- meeting klockan 7 på kvällen. Can I get a hallelujah?

Ni ser. Muppedi.
Har ju fortfarande inte visat mitt rum! Mitt stora rum med min stora säng där jag tar myyyyycket plats. Love it. Tänkte ju fota lite men väntar med att köpa kamera för att se om jag kanske får i födelsedagspresent? Har sparat massa pengar nu så den köps snart skulle jag tro.
Blev på tal om ingenting riktigt sugen på att gå på konsert!!?!?! Hur man nu blir det. Men det hade verkligen varit zåååå phätt om jag kunde se Adele live bara för att hennes låtar är som tagna ur min dagbok. Coldplay hade jag velat se igen, The Ark (r.i.p.) Black Eyed Peas hade varit shit cool och Lady Gaga!! Kommer aldrig förlåta migsjälv att jag missade henne i Malmö. Fy Farao för det men det kommer fler chanser =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar