lördag 17 september 2011

äkta top blogger


Äkta top blogger right here som hinder ta foton på vad som händer ikväll innan hon ehm ja.... äter det? Det blev filmen Juno och sen blir det Slumdog, om jag int kollapsar innan dess.
Och ja, godiset. M&Ms, Rittersport, amerikansk mjöklchoklad som inte är i närheten av M;arabou men vet ni vad?! Värdmami sa i bilen på väg hem att hon tror att i någon av affärerna hon handlar har dem- wait for it-..... Marabou! Heaven. Om det finns så kommer jag aldrig mer hem för då finns verkligen allt jag behöver här!!!! Nej okej film time nu, det börjar bli sent!

2 kommentarer:

  1. Ebbbbbbbbaaaaaaaaaaaaa18 september 2011 kl. 03:05

    Åk till IKEA vännen där finns det massvis med Marabou!!! Hoppas du mår bra!!!!!!! Pusss, skype med mig snart???

    SvaraRadera
  2. :O att jag inte tänkt på IKEA!!!! Måste dit snart men förhoppningsvis är mitt födelsedagspaket hemifrån sprängfyllt med svenskt godis ;) Jaa, jag har skickat ett mejl till dig på Facebook, där står min Skype-adress så bara lägg till mig så kör vi! <3

    SvaraRadera