söndag 18 september 2011

höst-söndag


Hello dudes och coola fans! F'låt att jag inte bloggat till er på zåå himla länge men jag vart litta busy igår. Det var ju block party här på Barringer Road och alla grannar tog med sig mat och godsaker som åts av alla grannar. Tusan vad goda brownies det bakas här, jag och Ray (en brittisk pappa som bor brevid oss) provade alla olika och bestämde sedan vilken som var godast, hade mest chokladsmak, geggigast osv osv. Sen skulle värdföräldrarna ut på middag så var var barnvakt igårkväll också. Sopha snabbt i säng, läste en saga för Matteo sen var det Johanna- time!!! Slumdog Millionaire och en cupcake från Magnolia Bakery, hur lovely? Orkade inte se hela filmen och somnade runt elva, ändå en härlig kväll.

Och idag fortsätter vi att ta det lugnt. Jag är så jefla trött hela tiden! Tänkte att jag kanske skulle gå lite på mitt äckliga löpband men varenda muskel i min kropp protesterar och min hjärna tvingar fram gäsp efter gäsp efter gäsp. Hm, kanske en film till? Snart ska vi iväg och storhandla allt som behövs för veckan och värdpapi är hemma vilket betyder lagad mat på kvällarna ;)

Just nu sitter jag och längtar efter den dagen mitt stora födelsedagspaket kommer. Jag drömmer om en stor, brun kartong, fylld med roliga saker till bara mig!! Jag har lite slått vad med en dude att jag inte kommer öppna den innan min födelsedag. Mitt tålamod kommer nog inte hålla så länge men jag SKA INTE öppna mitt paket en sekund innan födelsedagen! Det är liksom skrivet att man inte gör det, det vore etiskt fel att öppna det före självaste dagen :O

Ska nog ner och kolla vad jag behöver köpa idag. Tänkte göra svenska pannkakor till värdfamilia och hoppas att de kommer gilla dem. Men gör dem inte det är det chill- more for me!!
xoxoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar