måndag 12 september 2011

so why don't we go somewhere only we know

Visste inte riktigt vad jag skulle göra med mitt anzikt så det blev.... som det blev.
DUDES! Fetaste sovtröjan och saknar min Vici&Hanna som fortfarande reser omkring... Gud vad jag saknar er!
Det blev ingen körning idag :( Trodde jag skulle kunna köra med värdpapi men han reste iväg idag och ska tydligen vara borta hela veckan. Så nu har jag en vecka helt själv med värdmami, sweet. Det är rätt härligt att vara hemma själv med bara den ena föräldern, man lär känna dem på ett helt annat sätt och fasen vad roliga dem är!

Det goda humöret höll i sig idag. Chillade omkring en hel del, skööönt och sen åkte vi till the mall där värdmami sa att jag fick gå runt och kolla i lite affärer. Trodde jag skulle gå helt bananas inne på Forever21 men guess what. Jag kom ut därifrån med ett svart linne och ett vitt linne, 6 dollar styck. VAD HÄNDER?! Jag blev helt plötsligt snål i affären, ville inte spendera alla mina pengar på dumma kläder utan spara till jag-vet-inte-vad. Hm, lär väl komma ut ur det rätt snappt och woosh alla pengar borta. He-he-he-he-he-he-he

Ska lägga mig rätt snart, har känt mig helt konstigt trött och utslagen de senaste dagarna.
So, guten Nacht! xoxoxooxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar