onsdag 14 september 2011

Vet ni vad jag saknar?

Att dansa. Jag saknar verkligen att dansa! Kom att tänka på det när jag skrev i det förra inlägget att jag i mitt eget huvud är världens bästa dansare i modern dans. Jag saknar all dans från att just dansa på mitt rum och stampa omkring som en elefant, dansa vårt fina fristående i Kämpinge (En av mina favoritfriståendet efter Tarzan och Knock on Wood, dem är tiptop!) Jag saknar gamla hip-hopdanser, saknar att dansa på Strandbaden, bara totalt gå loss på dansgolvet och dansa Zumba med Matilda. Åh, Zumba Matilda, I miss you! <3<3<3<3<3

Jag måste verkligen hitta någon dansskola eler någonting här i närheten. Det måste det väl finnas? Med tanke på att det finns flera colleges och universities här omkring? Måste röra på mig på ett lite kreativt sätt än bara liksom erhm, löpband.


Fiiiiiiiiint!



Hip hop danser, känns som jag är i rätt land för det iallafall


Och ett av alla friståenden.

Man must dance.
And so do I

2 kommentarer:

  1. GULLE DÅ! LÄTT ATT VI SKA RÖJA ETT DANSGOLV, KÖRA ETT FRISTÅENDE OCH SLÄNGA IN LITE ZUMBA PÅ DET NÄR VI SES NÄSTA GÅNG!!!!!! <3

    SvaraRadera
  2. JAAAAAAAAA!!!! Och sen lägger vi upp det på Youtube så ser kända dansare oss och så blir vi international dance superstars. Can't wait! <3

    SvaraRadera