fredag 23 september 2011

en sorglig film senare

Filmen var precis lika sorglig som alla andra gånger jag sett den. Och precis som alla andra gånger har jag nu helhjärtat bestämt mig för att resa till Irland för att hitta min egen Gerry!! Helt ärligt, han är min dröm! Gerry skynda dig hit, jag har väntat länge nog! Otålig tjej.

Nu är klockan alldeles för mycket och jag borde sova för längesedan. Nu när man är "mamma på dagtid" klarar jag mig inte på bara 6 timmars sömn. Annat var det i skolan när man pluggade till tidig morgon och gick upp tidig morgon för att åka till skolan. Wow, att jag orkade. Meeeeen trots allt fredag imorgon. Allting blir lite lättare med fredagar! Ska se till att handla fredagsmys imorgon också, inte kan jag vara utan det! Värdmami förstod inte riktigt varför jag så tvunget skulle ha godis en fredagkväll, de är väl som alla andra kvällar? Stackare har aldrig hört talas som fredagsmys.

Nej nu får jag nog surrender. Har några låtar som jag vill "ladda ner" nu innan jag glömmer men det får nog vänta till morgondagen. Ska även fundera på vad jag kan göra imorgon med lilla S och vad som väntar i helgen? Interesting. En annan sak jag kommer drömma sött om är mitt födelsedagspaket som skeppas över Atlanten as we speak, I hope. Åh, hur ser det ut, hur stort kommer det vara, vad kommer det innehålla? Hur spännande är det inte då?!
Godkväll, godnatt och tack för moi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar