söndag 25 september 2011

ett helt inlägg om mat


Jo bilden beskriver precis hur jag känner mig. Läste omkring på bloggar och såg att någon skulle ha tacos som lyxig lördagsmiddag. Jag blev så gudomligt sugen på tacos. Sen skulle en annan bloggare ha lördagsmys med kompisar och stor skål med ostbågar och fanta. Jag blev så himla sugen på ostbågar OCH fanta?! Jag gillar ju inte ens fanta....... Carry on. Såg bilder på en pizza och blev då sugen på en riktigt sunkig pizza som bakismat! (inte ens bakis idag....?) Eller en kebabtallrik, WOW
Mina konstiga matsug traskade sedan vidare till någon lite enklare att fixa- Hershey's Kisses. Och sedan White Hot Chocolate från Starbuck's. Tror jag ger mig och sticker och köper de två sistnämnda som en slags påminnelse på de nya sakerna jag älskar nu!
Och mamma jag vill inte höra någon kommentar om att jag äter mycket choklad. Always have and always will. Plus att jag känner mig lite extra tjuggi då. So please.....


Ikväll bjuds det på riktig mat och tacka Gud för det. Hungrar ihjäl och vill inte ha nudlar till middag. Nej, värdpapi skulle göra någon kyckling med sås som man trycker in i ett pitabröd. Sen imorgon ska är det JAG som ska laga mat! Javisst! Ska laga en kycklinggryta som jag älskar hemma så köpte alla ingredienser till den idag. Nu hoppas jag bara att den bli så mumsfillibabbig som den ska. Men det får vara morgondagens bekymmer! Återkommer med resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar