tisdag 20 september 2011

send me away to the words of a love song

HEEEERRRRRREEGGGGGGGUUUUUUUDDDDD!!!!! Jag är nog världens lyckligaste människa nu!! Helt ärligt, jag känner mig hög, som att jag kan göra vad jag vill utan att bli ledsen, jag känner mig som världens starkaste, som att jag kan stanna uppe hela natten och fortfarande vara good to go imorgon vid work time!!!!! Kom nyss hem från lilla fikan. Förutom att jag hittade min ultimata nya favoritdryck, white hot chocolate som smakar exakt som Ben&Jerry's glassen Baked Alaska, så var det världens trevligaste gäng tjejer! Tjejen- från- parken var där och flera andra tyska au pairer som bodde här i området. Det kom även en till svensk tjej som hade världens feeetaste framtidsdrömmar vilket nu har inspirerat mig till att bli lejonskötare i Zimbabwe!

Jag sa till värdmami att jag skulle vara hemma absolut senast halv tio och vad är klockan när jag sitter på Starbucks? Halv tio, lite över halv tillochmed. "Shit" tänker jag, rusar där ifrån och tänker att det där var ett par jäkligt trevliga tjejer. (Om ni mot förmodan skulle läsa detta så vore det schysst om ni kunde låtsats tycka om mig...) *Hope they like me* Så sitter jag i bilen påväg hem och då spelas Party Rock Anthem (Vici&Hanna, Bad-Gastein <3) på nya favoritkanalen och allting bara kändes guld!
Like I am unstoppable!































Förlåt om jag ser psycho ut och förlåt att detta var världens spretigaste inlägg men jag försöker dämpa min glädje som kommer som glädjebubbel i kroppen! Skrek helt randomly i bilen för att allt kändes bra och får försöka hålla mig nu när lilla barnen sover. Har tillochmed hittat min nya repeat-låt!!!! GLAD

Hoppas min glädje smittar av sig till er alla för det här är helt ljuvligt. Kommer nog crasha i sängen av utmattning från mitt gläjerus. Så godnatt nu med er alla

4 kommentarer:

  1. Hahahaha, jodå jag hittade hit alldeles av mig själv!! Va roligt att du hade roligt! Väldigt skoj att träffa dig oxå! VI får ses snart igen! :)

    SvaraRadera
  2. haha park- ida får jag börja kalla dig :D hör av dig när du är ledig och så. har ju inte riktigt ett schema men säg till när du kan&hinner ses =)

    SvaraRadera
  3. Haha, Johanna . Med ditt skrivna inlägg fick du t.o.m mig att få ett leende på läpparna! Skönt att veta att du har det bra! Puss<3

    SvaraRadera
  4. Äsch, vaddå "tillochmed" du får ett leende på läpparna? Spralliga lila ändchi, jag saknar dig! <3

    SvaraRadera