tisdag 27 september 2011

be still my love. Open up your heart, let the light shine in. i'm waiting for my real life to begin

Nu har det mesta börjat falla på plats hr borta i Darien, Connecticut. Var ute och åt middag med Ida& en ny tjej, Amanda, från Sundsvall. Någon italiensk restaurang i Darien och satan vilken god pizza! Ingen sunkpizza inte utan lyxpizza, smarrig smarrig lyxpizza. Vi satt kvar en stund och snackade om skillnader mellan USA& Sverige och var tcungen att ta upp mina jäkla plastkassar. Dumma amerikanare, plastkassar som bara klarar ett salladshuvud? Klimatsmart, hepp hepp.

... men det är bara inte samma sak utan sina närmaste dudes. Fan vad fula ni är <3

Efter det drog vi till Starbucks där det var "aupair"- fika i vanlig ordning. Jag fick min käraste White Hot Chocolate och jag&Amanda tog tillochmed en liten (den var skitstor) kaka. Kaka?! På en måndag?! Träffade en ny tjej, Sara, där också. Vi smed planer för helgen och planerade även in en tripp till City och lite olika ställen någon gång i framtiden. Kul att man börjar träffa andra människor nu, inte bara barn hela tiden. Och inte bara uggla på rummet, hoho-hoho.

Sovdags nu. Somnade sent inatt och har en lång dag imorgon också. Puss och godnatt säger jag här borta i väst. Ni sover redan så sött. Fortsätt så, kramkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar