lördag 24 september 2011

Så var lördagen förbi

Men hallå! Jag har ju inte uppdaterat på hela dagen! Dudes, ni får ju påminna mig ;) Idag har varit en heelfin lördag. Vaknade sent (eller ja, typ halv tio. Det är sent i nanny- land) och jag hann Skype både med den ena och den andra fmailjemedlemmen. Sen har jag&värdmami varit på en lite girlie- runda. Det började med en stor grocery shopping (som jag fakiskt börjat tycka är kul!?) och sen åkte vi och fick en manikyr! LYX. Efter det åkte vi hem och då beslöt jahg mig för att ställa mig på löpbandet och bränna lite energi. Fattar ni?! Jag. På löpband. Frivilligt. Sick

Det här blev ett lite tråkigt inlägg, förlåt för det. Skriver något roligt snart

Och en liten tråkig bild också. Pallar inte fota migsjälv svettig. Isch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar