söndag 11 september 2011

take my hand, take my whole life too

Kanondag har det varit idag! Träffade upp Sofia efter att vi var på olika malls, långt ifrån varandra, haha! Oklart vem som hamnade fel men hon var så snäll och tog sig till dit jag var och sen kickade vi igång shoppingturen. Men först *bambambaaam* fika! JAAAAA, det första hon sa var "ska vi ta en fika?" och jag blev alldeles varm inombords, typ som att "yes, det här kommer bli en BRA dag!" :D
Och det blev det. Shoppade inte så mycket, en ärmlös blus från GAP och underkläder får Victoria's Secret, naaaajz. Får spendera lite mer pengar nån annan gång eller spara helt enkelt :)

Efter att jag&Sofia käkat oss proppmätta på Ben&Jerry's (I missed you, boys) så drog vi hem till henne. Vi fastnade för en massa film- trailers och har väl en 5 stycken filmer som vi "måste se". Filmen "like crazy" är dock inget skämt- den måste jag se.

Har skypeat lite ikväll, slängt ihop min egen pastarätt och jag måste tacka Franco från Aldos- Franco, tack för att du lärde mig laga mat! Eller ja, not really men efter att ha sett honom laga mat, gjorde jag en liknande pastarätt ikväll och den blev en rrrrriktig succe!

Dags för mig att sova. Inga speciella planer för imorgon, får väl se vad dagen har att bjuda på.
Bonne nuit, xoxoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar