tisdag 4 oktober 2011

if you walk away, every day it will rain.

Sitter och funderar på om jag kanske har bihålsinflammation? Jag har varit rätt mycket sjuk på senaste och jag kan inte minnas senaste gången jag mådde såhär dåligt så ofta!! Så när jag imorse vaknade med ont bakom ögonen typ misstänkte jag direkt bihålsimflammatiooooooon! Men jag vet ingenting än, har bara varit förkyld rätt länge, vaknar med ont i halsen och huvudvärk så äcklig att skallen spricker. Menmen, jag kanske bara är en liten klenis som kämpar sig igenom en vanlig svenne- förkylning =)

Och idag är det kanelbullens dag. Påminn mig inte mer nu. Alla bilder på folk som bakat berg med kanelbullar och här sitter jag i ett land som inte har pärlsocker! IKEA, I need you. Kanske ska jag at lite av mitt godis nu, jag måste ju fira en svensk högtid med något svenskt, right?! Anars är det en rätt lugn dag idag. Lillan sover nu, sen ska hon ha lunch och förmodligen blir det en sväng till bibblan sen. Måste lämna tillbaka filmer och här har det blivit så jäääkla kallt så jääääkla fort! Så bibblan är en perfekt aktivitet för en ruggig eftermiddag som denna ;)

Sick. In body and in mind

Jag har sånt baksug om dagarna! Vill baka den godaste kladdkakan som vi brukade göra hemma, kanelbullar, jag vill baka bullar!! Har inte recept på kladdkaka&kanelbullar men mamma får skicka lite fler. Och köttbullar! Jag vill göra egna köttbullar. Jäklar vad smaskigt med köttbullar, potatis&brunsås..... IKEA, du får hjälp mig igen!

2 kommentarer:

  1. TA MED MIG OM DU SKA TILL IKEA!!! :D

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag skriver upp dig som intresserad! Tänkte kolla på något datum så kan vi åka till New Haven, där ligger nog den IKEA närmst oss. ÅÅÅÅÅÅHHH köttbulle!

    SvaraRadera