fredag 28 oktober 2011

en enkel lista

Tänkte att det var på tiden att jag också hade en liten lista. Inte en shoppinglista eller en saker-jag-måste-göra-innan-jag-blir-gammal-lista (den kommer senare) Nejnejnej, det här är en liten lista om självaste jag! Tänker inte säga vem jag tog listan av för jag vill inte ge nån annan blogg extra läsare! Höhöhöh. Slängde in lite egna frågor också.

Mest spelade låten på iPod: Kan iPod räkna? Mest spelade låt på iTunes har spelats 124 gånger!!!!
Vad åt jag senast: En skål flingor. Sockriga och utomordentligt goda.
Dagens väder: Regningt i Connecticut heeeeela dage lång
Saker på nattduksbordet: Ett tomt glas, 4 filmer, iPod, foto på mig&lillsyrran, kamera, hårtoffsar
Beroende av: Luft?
Mest romantiska som hänt: JAG gjorde något romantiskt!! Överraskade Ex att bo på hotell på alla hjärtans dag& 6- månadersdag (på samma datum, sick tajming!!)
Antal bilder på Facebook: På migsjälv? Hähääää, 1022
Saker jag ser fram emot: Julen, nästa NYC- tripp, filmen Like Crazy har premiär imorgon, lång sovmorgon, musikal med värdmami etc etc etc etc
Ställen jag vill resa till: Bali, Australien, Mexico, Tanzania, London,
Jag kan inte vara utan: Musik, kläder och kärlek. Naaaaw
Första tanken när jag vaknar: Ikväll ska jag lägga mig så jäkla tidigt!
Vad gjorde jag för 2 veckor sedan: Jag..... flög till London!!!?! Holy crap, var det redan för 2 veckor sedan?!



Don't hate me cause you ain't me. hihih

2 kommentarer:

  1. Jag har varit på Bali 2 gånger och i Tanzania 1 gång!! Om du ska till Tanzania rekommenderar jag VERKLIGEN att åka en sväng till Zanzibar.. bästa paradiset alltså!!

    SvaraRadera
  2. Skojjar du?! Jag har också varit i Tanzania en gång innan! PÅ ZANZIBAR!!! Jordens paradis och jag mååååste tillbaka! :D

    SvaraRadera