onsdag 19 oktober 2011

igår var en härlig höstdag och då fick kameran följa med utomhus



Liten Lilla framför huset





Fint med höst i USA. Svar- ja.









Framsidan på mitt nya hus! Värdmami påminner oss alla hur mycket hon hatar det (de hyr bara huset) och förklarar oftaofta hur det skulle ett ut om hon fick bestämma



I väntan på bussen som blir senare och senare för varje dag....

Ser ni liten ekorre i trädet?
 Den sista bilden på ekorren har jag med för jag har en historia om den. Jag hatar numera ekorrar. Amerikanska ekorrar är inte alls som svenska ekorrar, nejnejnej. De är inte alls lika rädda för människor, de är nyfikna, tar vad de vill ha och framför allt har de inga problem med att krypa PÅ barnen på lekplatsen! Sophia var med om ett sqirrel- drama för nån vecka sedan. Det var bara vi två på parken och en ekorre kommer nedspringande från trädet. Sophia står blixtstilla och glor på ekorren, ekorren står på bakbenen och stirrar på Sophia. Jag undrar bara vad fan som kommer hända, kommer ekorren gå till attack? Kommer det bli squirrel- smackdown?! Min första tanke är att jag måste skrämma skitekorren så jag börjar klappa. Planen gick inte riktigt som jag tänkte, jag skrämde Sophia som hoppade upp i luften, landade på rumpan och började skrika. DÅ försvann ekorren. Skit- ekorrar...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar