lördag 29 oktober 2011

I love a girl, I'll never see her again. she was so young and I'll never see her again

Jag orkade inte kolla klart på min film igår. Istället satte jag igång min nya repeat- låt och letade efter bilder till min LOVE PHOTOS- mapp. Min lilla mapp med bilder som jag tycker är värda att spara på. Började med först ett 30- tal och nu är det över 100 bilder. Jag vet inte i hur många timmar jag satt igår och bara kollade på bilder, sida efter sida och vips var klockan 11 pm.




Bild nr 100!

Tycker ni att det är tråkigt att jag lägger upp sånna här bilder? Tough luck, jag gillar det!

Lite snö-update också: Snön har lagt sig och marken är vit. Det är förfan oktober. 


Jag har fixat ett bankkonto idag också. Värdmami fick följa med och hjälpa mig och vid ett tillfälle ville jag gråta för jag förstod ingenting av vad han sa. Alla jädra banktermer och svåra ord, olika villkor, vilket konto är bäst att öppna, fördelar och nackdelar och avgifter som ska betalas. Yikes, allt kändes som en stor röra men värdmami hjälpte mig och nu kan jag gå omkring med mitt amerikanska bankkort. WAHOO.

sådär glad för snön. Men måste erkänna att den är rätt mysig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar