måndag 24 oktober 2011

har haft en av de finaste dagarna på väldigt länge.

Den här dagen kunde nog inte ha varit bättre. Dagar som denna ska jag leva på riktigt länge och nästa gång jag är ledsen eller har hemlängtan ska jag bara tänka på hur fräckt det är att jag är här borta! Köpte med så jävvvla god mat till parken, massa god frukt, hittade ett perfekt ställe att slå oss ner på och sen var det bara att njuta. Wow alltså. Kände mig så himla bra ett tag. Att jag gjorde det! Jag lämnade mitt lilla Näset, vänner och familj kvar därhemma och stack. Just i den sekunden tänkte jag att jag nog aldrig vill hem.
Jag tog med mig min kamera och tog för en gångs skull en massa bilder! Jag kan lägga upp några senare för nu ska jag duscha och sen ska jag nog sova. Inge många timmars sömn inatt.

Kick(maddafakkin)ass!



OCH GRATULERAR NEW ZEALAND ALL BLACKS! VM- MÄSTARE I RUGBY, HELL YEAAAAAAAHH!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar