fredag 21 oktober 2011

åh gud åh gud åh gud åh gud!!!

Tänk vad musik kan göra med en!! Jag har ju som jag skrivit redan lyssnat på Linnea Henrikssons version av Hope There's Someone 5 gånger på Spotify. Jag kan erkänna, jag sprängde den gränsen på nolltid. Så idag fick jag nog och lånade syrrans Spotify (förlåt och tack för lånet) Men sen så nää! Det har gått ett år sen hon sjöng den, NÅN jäkel måste ju ha lagt ut låten på youtube! JOOODÅ! Hahaaaaa, jag hittade den. Och tack käraste du som en gång hjälpte mig så att jag kan ladda ner låtar från Youtube. Nu har jag äntligen min fina sång på iTunes, jag ska spela den hela kvällen, jag ska lägga in den på iPoden och lyssna på den hela natten. Jag ska nog gråta en skvätt men det är jag värd. Mysekväll


Här är den. Lyssna och njut. Den är helt underbar

1 kommentar: