tisdag 18 oktober 2011

lillan älskar webcam












 Tänk vad lätt det kan vara att underhålla en liten bebbe ibland. Jag tror hon förstod att jag skrev om att be henne somna för hon somnade efter att jag skrivit allt! Zå himla clever. Och sen fotade vi en massa i webcam och lillskiten hade helt galet roligt. Filmade henne en stund, sen visade jag henne och hon tyckte det var roligt. Så var tvungen att filma henne på min kamera när hon kollade på en film om sigsjälv... Lite rörigt men jag lägga upp den så får ni se! Så blir det mitt första videoinlägg också.
Bio ikväll också, som alla tisdagar. Sara blir underbara sällskapet och det blir 50/50. Älskar bio i USA, stolarna är så jävla sköna och det har aldrig varit emr än 5 pers på samma bio när jag gått. Får se hur det blir ikväll. Rapporterar om omdöme senare. Ciao fellas



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar