lördag 8 oktober 2011

okreativ tjej vänder sig till den mest kreativa&sötaste människa på planeten

Mini. Min allra käraste Mini. Nu ska vi se här, hon ska hjälpa mig, en okunnig orutinerad fashiontjej. Jag har köpt en massa fina koftor och kavajer men har lite svårt att matcha ihop det med annat. I mitt enkla sinne tar jag bara fram ett vitt linne eller min nya skönhet, en ärmlös, vit såklart, top. Men jag vill bli bättre! Så nu ber jag er alla. Jag har nog aldrig bett er om kommentarer men snälla ni, jag behöver heeeelp.

no. 1. Ljusgrå kavaj med vita mönster. Lite tjockare och hur mysig som helst 
no 2. Tunn kavaj-aktig. Svart med oranga hästar på. HAHAHAHA, oranga hästar, jag låter ju hög! VEM FAN HAR ORANGA HÄSTAR PÅ ETT PLAGG?! Jag.

no 3. Mitt framtida nummer 1 go-to plagg! En skinnväst!! Som jag letat! 
Så alla. Tips på hur jag kan få ihop allt till en snygg outfit? Hade varit trevligt med typ 1 kommentar.

6 kommentarer:

  1. Här får du en kommentar. Skit snygga plagg. Speciellt den med hästarna... höhö. Den dock säker as snygg på. Men någon matchnings hjälp är jag nog inte mycket att hurra för. pöössss

    SvaraRadera
  2. Men netttiiiiii da. Den AR faktiskt fin aven om den har hastar pa sig, hihihi. Inte expert pa klader du heller? Damn, jag far leta vidare!

    SvaraRadera
  3. Haha, GULLE! Vart har du köpt kläderna någonstans? Så jag kan hämta bilder till collaget lixom! ;)PUSSS

    SvaraRadera
  4. forver21 alltohop ;) tror de ska finnas på hemsidan, in och kolla <33

    SvaraRadera
  5. Härligt, kolla bloggen inom de närmsta dagarna säger jag bara! ;) <3

    SvaraRadera
  6. Ååååååh jag har kollat varenda dag men ingenting :(:(:(:( Men jag får vänta lite till, den som väntar på nått gott.... :D

    SvaraRadera