onsdag 26 oktober 2011

njuter för fullt av en ledig morgon


God morsning på er! Allt fint idager? Himla skönt att ha en ledig förmiddag måste jag säga. Vaknade för få minuter sedan och ja, jag kastade mig över datorn. Men inte för att kolla Facebook (eller jo det gjorde jag ju) men jag var tvungen att mejla min lilla pappa där hemma!! Hade en av världens värsta drömmar och var tvungen att mejla honom för att se om han var okej. Så nu ska jag sträcka på varenda liten muskel i min kropp och ta upp mycket plats i sängen och ligga och dra mig lääänge mest för att jag kan. Men inte för länge. Jag ska hem till Sara tror jag och kika in när hon är med i Jerry Springer! Eller alltså.... hon är ju inte med som gäst! Hon är i publiken och får skrika "JERRY JERRY JERRY!!" Åh, avundsjuk :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar