tisdag 25 oktober 2011

underbara söndag i underbara new york city

Förlåt. Jag kan bara inte sluta tycka att det är så in i bänkens jädra coolt att kunna hänga i City på en söndag. Jag tjatar om det lite till, sen slutar jag för er skull. Snelt.









Man vill nästan gråta!
Idag är...... värdpapis födelsedag! Jag sa att jag kunde baka en morotskaka som jag bakat hemma "hundratalsgånger". Varför sa jag så? Jag har aldrig bakat den, bara ätit den. Men det här ska nog gå bra. Och vänner, guess what? Snart har jag varit här i 2 månader. Känns som att det är en kort tid samtidigt som det känns som en evighet! Ska vara här ett tag till men vad händer senare...? Värdmami sa innan idag att hon var cykelguide i Italien, man cyklade med en grupp turister och såg på sevärdheter och SHIT vad det lockade! Tänk er själva, cykla i solen i vackra Italien med turister och berätta om fina bygnader, utsikter och sånt. Men också, cykla? Guide? Då måste man liksom ligga först all the time. Men jag ska faktiskt kola in det. Freedom tastes so sweet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar