söndag 9 oktober 2011

hemkommen från storstan och orkar inte röra sig en millimeter. orkar knappt blogga, whattup?




Jo, helt slut är jag. Men det var en härlig helg i la Storstad. Körde in igår, gick runt och kollade i butiker och sen dumpade jag familjen försiktigt för att kunna strosa omkring och shoppa själv. Så näjz. Fick med mig lite småplock hem, försökte att inte köpa så mycket och mjo, det gick okej!

OCH GISSA VAD JAG KÖPT?!?!! Jooooooooo, jag har köpt en kamera!!!!! Vi körde förbi ett ställe imorse innan vi skulle till brunch men eftersom barnen höll på att falla ihop på oss så släppte familjen mig där och körde hem. Så jag köpte min kamera sen gick jag bara och kollade. Memorerade massa adresser som jag kan tipsa besökare om. Måste skriva ner dem innan jag glömmer! Och resten av dagen idag....... ska jag nog göra ingenting. Nothing helt enkelt. Inget dumt löpband, inte jobba, bara slappa. Kolla på film. Lejonkungen förmodligen. Ska lära mig hur kameran fungerar nu. O'boy, det här kan ta en hel natt......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar