fredag 7 oktober 2011

när det slår en som en känga i ansiktet

Buhu. Så är det just nu. Allt är buhu. Allt har varit hel snett idag och mina dumma tankar ekar i mitt huvud. Dumma dumma dumma tankar. Och dumma dumma saker som får mig att tänka på dumma dumma saker. Allt är dumt. Jag vill bara ha en kram. Nu ska jag vara ledsen ett tag men sen ska jag vara glad. PrÅmiSE

Eller nä, allt är faktiskt inte dumt. Jag köpte Lejonkungen idag!! Filmen är miiiiin! Ska se på den ikväll och äta mitt ljuvliga godis. Strunt i att jag har haft en jag-är-så-himla-ful-dag, jag ska ha fredagsmys och med fredagsmys måste man ha lite Marabou :D Mini ska hjälpa mig med lite grejjer också. Hon är numera min fashion guru och Mini jag lovar att ta bild på det jag behöver hjälp med. Jag "ska bara" en massa saker först men håll uuuut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar