fredag 21 oktober 2011

fredagen änsålänge

Varför känns alltid fredagar lite lättare än andra dagar? Jag jobbar som vanligt idag men det känns lite lugnare på något sätt.... Kanske är det för att jag varje fredag har Rebecca Black's låt på hjärnan. "It¨s friday, friday. Gotta get down on Friday". Jag ska iochförsig inte get down i helgen men jag hade gärna velat dra ut och dansa men läget är det som är. Blir ju snart 21. Hosthost. 



Kom igen försök att le liiite.... fredagmorgon ju!


Okej så kolla här. Eeeeeeeeew! Tänkte ta en annan bild men den här är äckligare så visar den istället. Tänkte att jag "måste kämpa igenom smärtan" och "jag kan inte vara mesig! spring Johanna, SPRIIIIING!"


Bibblan i eftermiddag tror jag. Sophia är inte på humör så vi drar dit och läser lite böcker. Ska hyra lite filmer också- Hairspray, Love, sex& other drugs och Sherlock Holmes. Hehehe sist jag såg på Sherlock Holmes käkade jag cheesecake och sen kräktes hela kvällen. Najz va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar