onsdag 26 oktober 2011

hemskt vad roligt man kan ha med en ny kamera.



























Jag fastnade lite med min kamera och började fota alldeles för mycket men det var inte därför jag skulle skriva till er. Nej, jag vill nämligen visa er det skönaste plagget jag äger! (nej jag har ingen onepiece!) Det här är så mycket bättre. Min älskade bästa NYPD- tshirt!! Den är helt sinnesjsukt bekväm och varje gång jag tar av den längtar jag tills jag får ta på mig den igen SÅ gosig är den. Ska nog skaffa flera sånna här tröjor, nästa kanske blir NY Fire Department eller något? Eller Yankees- tröja...... Och min gulliga mössa!
Himmelskt mjuk och skön den också. Känner mig lite som en smurf i den men någon gång ska man ju känna så också.

Fick reda på att jag är ledig imorgon förmiddag. Så himla sweet och jag ska ta igen för förlorad sömn! Ligga och dra mig lite extra länge.... men det hade varit rätt mysigt också att vakna tidigt och kunna mysa med lite Lejonkungen. Vi får la se hur det bli imorgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar