fredag 28 oktober 2011

Det är som de säger. Det är inte lätt när det är svårt.


Kolla här liksom. Fick mitt första brev här idag som inte är skickat hemifrån. Lite nervös blir man ju när det står att det är skickat från banken men ändå lite excited. Tills man läser vem det är till. JOHANNSA RICKLE. You serious?! Och jag som trodde det var rätt lätt att stava till Johanna? Aja, jag får ju skicka tillbaka brevet eftersom det inte bor någon Johannsa här? *fniss fniss fniss fniss*
Här funderar jag på att byta namn
Kanske ska jag byta namn till något enklare. Anna? Hur fel kan det bli? I övriga nyheter så har vi haft en bra fredag in the US. Det sägs att det ska snöa imorgon, typ 6 inches (vet inte hur många centimeter det är). Men sen säger dem på måndag att det ska bli 50 grader (Farenheit då, cirkus 10-15 grader Celsius) på måndag. Jag är för fasike inte redo för snö än!!!! Har knappt en vinterjacka som håller (men den är sjuukt snygg. Love love love it) Jag rapporterar om det intressanta vädret mer under helgen. Lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar