tisdag 11 oktober 2011

blogger checking out


Håhå-jaja. Tror jag ska nanna med min iPod. Ligga och lyssna på musik och bara låta tankarna sväva iväg. Tror det var allt inressant jag har att säga nu, det står helt still i lilla huvudet mitt och det enda jag kan tänka på är vilka låtar som ska spelas..... Snälla bli min, Our song, Somone like you, Daydreamer, Fix You, Infinite arms, Jesus walk with me, After the storm, jag har ju huuuuuuuuuuuuur många som helst som poppar upp i huvudet! En liten sak jag kan säga- jag ska ge ordentliga öronproppar ett ordentligt försök! Vaknar varje morgon innan klockan ringer av att barnen springer omkring och har sig precis utanför mitt rum. Ligge ri sängen och morrar allt jag kan åt dem men det hjälper inte ett skvatt! Jag ska bara hitta dessa dunder- super-kickass- rejäla öronproppar. Let the hunt begin.


Nattinatti alla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar