onsdag 19 oktober 2011

hemma från bion och jo vad jag grät

Nästa gång det är bio- tisdag ska jag ta med näsdukar. Jag och Sara satt och diskuterade och kom fram till att vi vid vissa stunder i filmen bara ville tjuta högljutt i gråt. Men det var rätt härligt att bara gråta. Rensa tårkanalerna, how 'bout it? Egentligen borde jag sova nu men måste först varva ner, är alldeles stirrig i huvudet. Så för att koola ner ska jag skriva lite i min hemliga mapp! Jomenvisstserru, har en liten mapp- en dagbok, if you will. Det är ingenting intressant egentligen, det står typ de saker som jag inte vill tänka på men som jag måste berätta för någon.  Det kan stå allt ifrån "snart flyttar jag till bali" till lite gulliga meningar som jag hittar.

Nä se som jag babblar. Bara flummar iväg när jag egentligen borde somna NU. Destination- dagboksmapp!
Peace, night night


Somnar med dessa på repeat ikväll

2 kommentarer: