torsdag 13 oktober 2011

och vinnaren är...


Vilket vinnarsmile! Såklart är det jag som är vinnaren punkt
Klocksiffrorna visar så högt som 9.56 pm och jag målar naglarna. Det var inte alls kvällens planer. Varför målar jag naglarna så sent på kvällen? De kommer inte ens torka innan jag somnar och smetar ut allt överallt? Satt och gjorde ingenting när jag bestämde mig för att jag skulle göra mig redo för säng och sen försöka kolla på Lilo&Stitch online. Men precis som under skolåren så kom jag på SÅ MYCKET ANNAT som jag bara var tvungen att göra först! Typ, måla naglarna. Typ, läsa igenom bloggar som jag följer från början. Vissa började 2006 så jag har suttit här ett tag. Jag får se det positivt, nu är mina naglar fina och färgglatt svarta för torsdagen! Fint skit ju.

Och jag skulle även vilja ge några rader till en halva av Klubbkapital som visade mig Hanapee's blogg. Du har förändrat mitt liv och förnyat mina magmuskler och gett mig träningsvärk i smilgroparna som jag inte har. Jag tackar så innerligt. HanaPee, i mitt hjerta

2 kommentarer:

  1. åh, jag är också nästan kär i hanapee? så jävla perfekt?? blir nästan irriterad. but still, love her!! du borde länka till henne också, så hon också får tio nya läsare rickel ;)

    SvaraRadera
  2. Ellerhur! Hon är allt man önskar att man var. Åååh, suktar efter lite HanaPee , bäst att se vad hon hittar på nu. Har du sett att hon ska klippa sig? Hum, undrar om hon vågar göra topparna ljusa.....

    SvaraRadera