torsdag 6 oktober 2011

en skål full med orange kärlek


Neeeej inte en skål full med Jersey Shore. Utan med min älskade Cantaloupe- melon. Kall saftig söt melon och jag kan inte få nog. Skivade ju upp den i eftermiddags och jag har ätit nästan allting själv men jag kan verkligen inte hjälpa det!! Det är helt underbart gott och hade kunnat äta det all day every day. Är det bara jag som typ äter mig tokig på en grej? Minns hur jag innan brukade älska Twix och åt det så fort jag fick men nu eeeew. Har fullständigt förätit mig på det och minns inte när jag åt det sist. Intresseklubb.

Ska fortsätta njuuuuta nu

2 kommentarer:

  1. låter smarrigt med melon ju, MEN...... vet du vad jag har hittat till dig???


    http://www.candyfromsweden.com/

    KOLLA IN SIDAN SÄGER JAG BARA!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. fast antagligen är det ganska dyrt.....

    SvaraRadera