måndag 24 oktober 2011

idag släpps Coldplays nya skiva här in the us

men jag vet inte vart man kan lyssna på den. 
Kanske måste jag köpa den på iTunes men jag har inget bankkonto och kan då inte betala. Buhuhu.




Men hallåja! För tillfället sitter jag bara och slappar och gör inte något särskilt viktigt. Skulle tro att lillan vaknar snart och hon ska matas, jag ska matas, blöja ska bytas och om jag får bestämma så kör vi mot the mall för jag har viktiga ärenden! Måste ju kolla hur det blir med skorna som jag beställde förra veckan och köpa lite födelsedagspresenter till en liten tös där hemma som fyller sju! Paketet blir rätt lite sent men jag ville inte skicka paketet förrän jag hade skorna. Mamma, hoppas du förstår. 

uh-oh, nu hör jag någon som kallar på mig. Coming Sophiiiiiiiiiiaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar