onsdag 12 oktober 2011

och så var förmiddagen förbi

Jag delar alltid upp mina dagar i två pass- förmiddag och eftermiddag. Jag delar alltid upp skoldagar eller jobbpass i olika omgångar, att se på det som en hel dag känns bara för mycket!  Men nu är mitt förmiddagspass förbi iallafall och det gick faktiskt smidigare än jag trodde. Jag var inte så orolig för Sohpia men mer för migsjälv, skulle jag dö av tristess innan lunch?! Men vi löste det med bubblor, dans, tågbanor och pussel. Och nu ligger hon och sussar så sött.



Heeeeheee, Sophia hällde ut att bubbel-vatten- blandning på sina byxor imorse. Först så blev jag lite irriterad på henne och tänkte att jag måste torka upp det och få henne ren men sen... Nääh. Hon såg så glad ut när hon satt alldeles blöt och lallade. Så jag tänkte att jag låter det vara, så dealar jag med det sen.
Kick back, relax and enjoy the show.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar