tisdag 25 oktober 2011

det snurrar i min skalle

Blogghuvudet är inte påskruvat idag. Men ni klarar er väl? Jag kan slänga fram lite bilder till er från min tripp till City i söndags men klockan slår lite väl högt nu och jag ska nanna.

Självutlösare is the shit. Sara, Alisa, jag och Alice
Kan inte sluta tänka på i söndags. Där satt jag, en söndag med lunch i Central Park med så jäkla härliga tjejer, solen sken, det var perfekt väder och man mådde så hiiiimmmmmmla bra! Jag vet inte vad som hände, fick ett sånt jag-är-så-jäkla-grym-för-att-jag-lämnade-allt-hemma-och-stack- känsla. Dagarna innan jag skulle sticka ville jag nästan inte åka för jag tänkte att jag skulle sakna alla för mycket. Jag ska inte ljuga, jag saknar många därhemma och tänker på er ofta men.... Man kan alltid åka tillbaka och hälsa på. I den sekunden ville jag aldrig lämna City igen. LOOOOOOOOOOOVE over here!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar