tisdag 18 oktober 2011

Lite sånt som hänt i london

- Jag har trillat i trappor 6 gånger på hela resan. Jag var bara där i 3 dagar. Alla gånger skulle jag gå upp för trappan och alla gånger gick jag helt själv
- Jag tog med min nya kamera till London såklart! Jag tog typ 7 bilder, 4 av dem blev före/efter-bilder på restaurangen.Sjukt vad vi äter och grisar mycket när vi äter......
- I London kan man höra vad dem säger i högtalarna på tunnelbanan. Det är inte alltid fallet i City....
- Jag shoppade inte ett smack. Tråkig tjej
- Min familj är helt överdrivet högljudd. Alla vill alltid olika saker, allt ska sägas samtidigt och vi lär oss aldrig att prata "en i taget"
- Blev hotad att jag inte fick komma in i UK
- Fick skäll av Us Border Patrol på vägen hem eftersom det är "mitt ansvar att fylla i min address form korrekt" Jag hade glömt fylla i mitt flight- nummer
- Är man van att gå omkring i City känns alla andra städer rätt.... platta
- Var helt säker på att jag träffade Robert Pattinson på tunnelbanan. Killen var sååå jääävla lik RP! No joke, det var helt stört.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar