fredag 28 oktober 2011

Pictures come alive and you can dance right through your life. What a feeling!!

Fredagar måste ju utan tvekan vara den mest hyllade dagen på hela veckan!! Alla älskar fredagar! Och den jäkla Friday- sången som ekar i mitt huvud varje fredag....Morr. Halloween-helg står och knackar på dörren här i US men jag ska/kan inte men vill ut. Ikväll ska jag passa the kids och imorgon ska jag hålla Sara sällskap när hon passar sin lilla unge, så så bitter är jag inte.


Jajaja jag vet att jag delar med mig av klipp ofta men det är väl lite festligt? Har lyssnat på den ungefär en miljard gånger och igår när jag&värdmami satt och bedömde de olika sångarna på the X- factor så var hon vår favvis. Så nu sitter jag här i soffan och lyssnar på musik, har teven igång och knaprar på lite morötter. Som jag by the way har fått total dille på. Perfekt måste-tugga-på-någonting- snack. Sen att vi har en påse med 1 kg morötter i kylen hjälper en del.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar