söndag 30 oktober 2011

sunday morning, rain is falling. Steal some cover, share some skin


Söndag morgon men det är inte regn som faller. Inte snö heller för den delen. Det har slutat snöa efter att det snöat nonstop sedan igår och det är förresten helt sjukt vad det har trillat med träd! Jag måste nästan gå ut och fota för att visa er, enorma träd som blockerar vägarna. Så nu kommer ingen inpå vår gata. Jippiieeee. Kan också dela med mig av att jag skaffat en ny dålig vana- äta i sängen. Äta frukost i sängen framförallt. Varför har ingen sagt hur mysigt det är? Sitta med rostemackor och kolla på film med en kopp te och smula ner sängen något otroligt. Så himla bekvämt och bra.

Smider planer för dagen tillsammans med Sara och tror det blir en dag i City. Vi vet inte än vad vi ska hitta på men vi får se när vi väl är där inne. Nu kan jag ju passa på att gå min promenad i parken kanske eftersom jag ju inte får gå i skogen här!!!!! Kameran följer med och dokumenterar dagen. Let the ganes begin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar