lördag 29 oktober 2011

like a river to a raindrop, i lost a friend

Snö-uppadatering: Snöar fortfarande




Sitter i the family lounge framför den (otända) brasan och tugger på lite is. Har börjar läsa en av böckerna som jag hade med mig. Utanför är det ett riktigt winter wonderland och jag vill ut och leka lite!! Vill använda min nya&fina vinterjacka och ta en promenad i skogen men det finns 2 saker som stoppar mig
- Jag får inte köra nu när det snöar
- Värdmami vill inte att jag är själv i skogen


Hade kunnat vara ute i trädgården men ser väl rätt dum ut att bara gå i cirklar. Och inte kan jag gå runt kvarteret, det är bara en gata rakt upp&ner sen är det en stor väg utanför. Skulle i och för sig kunna gå upp och ner för gatan en miljon gånger.... Med lite musik i öronen, så mysepysigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar