tisdag 18 oktober 2011

feeling kind of blue. or maybe it's more of a greenish- blue color


Som alltid när någonting jag sett fram emot länge tar slut blir jag lite nere. Lite blue i humöret. Men ni vet, ju den händelsen som man sett fram emot och alla ens dagar har gått ut på att man kommer en dag närmare den här zuperduper speciella grejjen!.... Och sen är det förbi. Det känns så tomt. Nackdel med att ha stor familj no 1) Man känner sig otroligt ensam när man går från 9 pers till bara 1.
Så vad ska jag nu längta till? Träffar familjen i jul men.... 2 månader? Jag har i och för sig saker för mig denna helg och helgen efter denna är det typ Halloween. Och helgen efter det ska jag och värdmami se musikal inne i stan. November kommer bli riktig krismånad.


Och sen hittade jag denna lilla bild. För att vissa bara behöver en sån jäkla stor slap in the face

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar