lördag 22 oktober 2011

you make me so nervous. calm me down, calm me down


Ååh vad gömmer sig i påsen undrar ni?! Den avslöjar mig vart jag shoppade iallafall. T.J.Maxx är en stor klädbutik med allt möjligt. Man kan göra några riktigt bra fynd där och ska nog tillbaka nästa gång jag vill ha en ny väska. Hade ögonen på en men kände att jag fick sakta ner med mitt pengaslösande. Jag hittade iallafall lite som jag behöver. En ny plånbok, nytt svart skärp (att hitta ett helt vanligt svart skärp är svårare än man tror ska ni veta!!) och sen fick jag med mig trningskläder. 2 sportBHar, ett linne och träningsbyxor. Och min framtida favvokofta. Ändå rätt så nöjd faktiskt!


Ikväll tänkte jag att det skulle bli Twilight- marathon med Sara och en annan av Saras kompisar MEN bibblan har redan stängt. Och jag vet inte vart man annars kan hyra filmer. Fugg också. Jag som så gärna ville se på Twilight för en gångs skull. Kanske löser vi det och hittar nån annanstans att hyra eller så tar jag bara med mina filmer om jag hyrt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar