torsdag 27 oktober 2011

everybody needs inspiration


Kolla böl- fian!

Jag förstår verkligen inte varför jag gör såhär mot migsjälv. Att se på filmer som jag vet att jag kommer gråta förskräckligt av och som får mig att tänka på sorgsna saker. Som får mig att sakna personer och som placerar mig i deras skor för ett ögonblick. Men filmerna är ju såååå fina!!! Kolla på mig nu, sitter här med blöta kinder och snoret bara rinner och jag känner mig redo för en god natts sömn! 

Så jag checkar ut ur bloggvärlden och checkar in i min säng. Tåget rullar utanför huset nu och jag har vant mig vid ljudet. Blir typ sömnig av det om kvällarna? Fast inte när tågförarjäveln insisterar att tuta i den jädra pipan precis utanför vårt hus precis innan jag ska somna. Dude, not c00l! 
Sov sött alla där ute <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar