tisdag 18 oktober 2011

jodå, jag har varit i london!

Det är sant. Hel-sant tillochmed! Jag fick inte skriva någonting här eller lämna några ledtrådar för jag skulle ju överraska mamma! Det var bara little sis+boyfriend och halvpappa som visste och de andra hade ingen aning! Jag överraskade dem på en indisk restaurang och det blev succe. Mamma fattade inte vad som hände utan satt kvar i soffan helt chockad. Vera&Daniel hoppade på mig och alla andra syskon tätt där efter. Åh, det var så ljuvligt att samlas hela stora familjen. vi blev ett sällskap på 9 pers och de mest högljudda sällskapet på hela restaurangen, no doubt.



Gäsp efter en lång dag. Vaknade tidigt eftersom jag skulle mecka med subway&tåg till Heathrow. Väl dr fick jag köa aplänge, flyga 8 timmar, sova trångt och nu hemma.  Känner mig lite lonely nu men ska ta och lägga mig tidigt för att orka jobba imorgon! Bara tanken på att ta hand om barn just nu får mig att vilja.... dra iväg igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar