lördag 22 oktober 2011

but nostalgia always wins

Oj herregud, fredag kväll redan. Antar att ni vid denna tid trillar hem från klubben. Eller så är ni påväg till sjukaste efterfesten eller spyr i en taxibil? Vad vet jag egentligen. Jag har hyrt en massa filmer på bibblan idag och planerar att se dem.


Love and Other Drugs, The Last Song, He's Just Not That Into You och Hairspray. Det är filmerna som fick följa med hem. Tror jag börjar med en portion smaskig Jake Gyllenhaal och fortsätter sedan till ett stycke Bradley Cooper i filmen med det längsta namnet som jag inte orkar skriva.

I andra nyheter så har jag en svart och en vit strumpa, Hope There's Someone har spelats 30 gånger sedan igårkväll, jag måste upp klockan 7 imorgonbitti och jag vill färga håret rött. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar