måndag 10 oktober 2011

The hearts I have touched, if i have touched any, will be the proof that I leave, that I made a difference and this world will see- I was here

Blir alltid så himla fundersam och tänk-ig på kvällen. Tänker på allt från meningen med mitt liv, hur ska jag ha råd att bo själv, kommer jag vara ensam, hur många barn kommer jag ha, var är jag om ett år och med vem? Listan kan göras oändlig. Och alltid spelas musik i bakgrunden av mina tankar. Och även om jag blir lite lullig i huvudet nattetid så känns det ändå som att jag tänker som klarast typ precis innan jag somnar. Alla frågor som jag ställer bara löser sig och jag vet vad som måste göras. Men trots det så gör jag ju inte alltid så. Jag skjuter upp saker som jag tycker är jobbiga eller som jag inte vill göra men tillslut kommer jag tillbaka till den lösningen jag hade innan jag somnade. Vilken psykologi- omgång!! Jag hade en bok där hemma där jag skrev alla mina fina texter och så men boken tog slut på blad. Jag får hitta en ny, gullig liten skrivbok så jag kan ventilera.



Har en hel mapp på lilla datorn med bilder som den ovan. Har tänkt jag i min framtida lägenhet ska skriva ut en massa och sätta upp dem på väggarna. Om jag nu nånsin kommer ha råd med en lägenhet.... Kommer jag ha råd med mat? Kommer jag bo som en råtta? Äta nudlar till frukost, lunch&middag? Alla oroliga tankar bara svischar förbi.
Nae nu äre dags att varva ner! Allt blir väl bra? Dusch ska göras och eftersom jag är ledig imorgon så kan jag ju göra vad jag vill ikväll! Kolla på TVÅÅ filmer om jag vill! Magical.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar